POLITYKA PRYWATNOŚCI STRONY INTERNETOWEJ www.sitech-poland.pl
Data ostatniej aktualizacji: 16 września 2024 r.
SITECH Poland (zwana dalej „Spółką” lub „My”), działając w charakterze administratora danych, informuje o sposobach przetwarzania (tj. gromadzenia, wykorzystywania i udostępniania) Państwa danych osobowych za pośrednictwem niniejszej witryny internetowej www.sitech-poland.pl oraz korzystania z powiązanych z nią usług, na przykład: blog, forum itp., zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych, w szczególności: ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych, zwane dalej „RODO”), które weszło w życie w dniu 25 maja 2018 r.; oraz (iii) wszelkie inne akty normatywne, dekrety, rozporządzenia lub przepisy, które zostałyby wydane przez właściwy krajowy lub europejski organ ochrony danych osobowych – zwane dalej łącznie „Obowiązującymi przepisami”.
Spółka należy do MONNOYEUR GROUP, francuskiej grupy kapitałowej, której spółka dominująca mieści się pod adresem 117, rue Charles Michels – 93200 Saint-Denis, Francja.
Jaki jest zakres niniejszej Polityki?
Spółka jest administratorem danych osobowych (tj. wszelkich informacji o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej, zwanej „Osobą, której dane dotyczą”), dotyczących użytkownika, które są przetwarzane za pośrednictwem Witryny i w celu korzystania z Usług, na warunkach określonych w niniejszej Polityce prywatności („Polityka Danych Osobowych”).
Niniejsza Polityka Prywatności, a także Polityka dotycząca plików cookie dostępna w niniejszym dokumencie, ma zastosowanie do wszystkich użytkowników, w tym wszystkich osób, które korzystają z Witryny i Usług bez rejestracji lub subskrypcji określonej usługi (zwanych dalej łącznie „Użytkownikami”).
Jakie rodzaje danych osobowych gromadzimy?
Spółka gromadzi (1) dane, które użytkownik dobrowolnie udostępnił Spółce oraz (2) dane nawigacyjne związane z dostępem i korzystaniem z Witryny i Usług.
W szczególności, Spółka gromadzi następujące informacje:
Dane, które użytkownik dobrowolnie udostępnia Spółce: Spółka może gromadzić dane osobowe użytkownika (np. imię, nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania, numer telefonu itp.), gdy użytkownik przesyła żądanie za pośrednictwem formularza online za pośrednictwem Witryny lub gdy korzysta z naszych Usług.
Dane nawigacyjne: Jeśli użytkownik uzyskuje dostęp do Witryny lub Usług i korzysta z nich, Spółka może gromadzić informacje o tych odwiedzinach. Na przykład, w celu nawiązania połączenia z Witryną lub Usługami nasze serwery otrzymują i rejestrują informacje o komputerze, urządzeniu i przeglądarce użytkownika, które mogą obejmować między innymi adres IP, rodzaj przeglądarki i inne informacje o oprogramowaniu komputerowym lub sprzęcie. Jeśli użytkownik uzyskuje dostęp do Witryny lub Usług z telefonu komórkowego lub innego urządzenia, Spółka może gromadzić dane o unikalnym identyfikatorze urządzenia, dane geolokalizacyjne i inne informacje identyfikujące to urządzenie. Informacje mogą być również gromadzone za pomocą plików cookie i innych technologii śledzenia (takich jak pliki cookie przeglądarki, przekierowanie, pomiar odbiorców, sygnały nawigacyjne w sieci Web, technologie Adobe Flash itp.). Technologie te mogą być również wykorzystywane do gromadzenia i przechowywania informacji o korzystaniu przez użytkownika z Witryny lub Usług, takich jak odwiedzone strony, przeglądane treści online, przeprowadzone wyszukiwania internetowe i obejrzane reklamy. Dalsze informacje można znaleźć w naszej Polityce dotyczącej plików cookie.
Usługi podmiotów zewnętrznych: Usługi mogą być powiązane z witrynami internetowymi obsługiwanymi przez firmy zewnętrzne niepowiązane ze Spółką i mogą zawierać reklamy, treści i funkcje online, gry, biuletyny, konkursy lub loterie lub aplikacje opracowane przez firmy zewnętrzne. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za praktyki w zakresie ochrony prywatności stosowane przez takie firmy zewnętrzne. Po opuszczeniu Usług i/lub Witryny lub kliknięciu reklamy, obowiązkiem użytkownika jest zapoznanie się z obowiązującą polityką prywatności dla takiej innej usługi.
W jakich celach gromadzimy Państwa dane osobowe?
Przetwarzamy dane w celu:
a) Umożliwienia Państwu korzystania z Witryny i Usług;
b) Oceny i poprawy naszych Usług i związanych z nimi funkcjonalności;
c) Poprawy Państwa komfortu w zakresie korzystania z Witryny i Usług;
d) Zapewnienia Państwu obsługi klienta i odpowiadania na Państwa zapytania;
e) Realizacji interesów Spółki; w niektórych przypadkach Spółka może ujawnić Państwa dane osobowe, w tym gdy Spółka w dobrej wierze uważa, że takie przetwarzanie danych jest niezbędne do: (i) ochrony, egzekwowania lub obrony praw, prywatności, bezpieczeństwa lub własności Spółki lub jej pracowników, agentów i kontrahentów (w tym realizacji naszych umów i warunków użytkowania); (ii) ochrony bezpieczeństwa, prywatności i bezpieczeństwa użytkowników Witryny, Usług lub społeczeństwa; (iii) ochrony przed oszustwami lub do celów zarządzania ryzykiem;
f) Wypełnienia zobowiązań prawnych (w tym zobowiązań związanych ze świadczeniem Usług i udzielaniem informacji konsumentom) lub w celu udzielenia odpowiedzi na wnioski organów publicznych i rządowych;
g) Realizacji umowy na dostawę towarów i/lub usług;
h) Pod warunkiem uzyskania Państwa zgody, w celu prowadzenia działań marketingowych i udostępniania Państwa danych osobowych naszym zaufanym partnerom biznesowym, w tym innym podmiotom z Grupy MONNOYEUR, aby umożliwić im wysyłanie użytkownikom wiadomości marketingowych.
Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Państwa dane?
W drodze wyjątku: jeśli użytkownik loguje się do konta osobistego/obszaru klienta w Witrynie w ramach umowy o świadczenie usług zawartej ze Spółką, przetwarzanie danych tego konta osobistego odbywa się na podstawie umowy zawartej między użytkownikiem a Spółką.
Przez jaki okres przechowywane są Państwa dane?
Spółka przechowuje Państwa dane osobowe tak długo, jak jest to konieczne do realizacji celów opisanych w powyższej sekcji 3.
Państwa dane są przechowywane:
Jak przetwarzamy Państwa dane?
Dane są przetwarzane zarówno ręcznie, jak i elektronicznie i są chronione za pomocą odpowiednich środków bezpieczeństwa. W związku z tym, chociaż Spółka stosuje odpowiednie środki administracyjne, techniczne i organizacyjne w celu ochrony danych osobowych przed kradzieżą, utratą, nieuprawnionym wykorzystaniem, ujawnieniem lub modyfikacją, nie może zagwarantować, że jest w stanie ochronić się przed wszystkimi istniejącymi zagrożeniami informatycznymi.
Kto ma dostęp do Państwa danych?
W kontekście celów przetwarzania danych przedstawionych w sekcji 3 niniejszej Polityki Prywatności, Państwa dane są przekazywane wewnętrznie w ramach Spółki, w razie potrzeby w ramach Grupy MONNOYEUR, do działów obsługi klienta, marketingu/handlu i komunikacji. Spółka może również przekazywać Państwa dane osobowe następującym odbiorcom:
Czy Państwa dane osobowe są przekazywane za granicę?
Państwa dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom Grupy MONNOYEUR oraz usługodawcom działającym w ich imieniu, którzy posiadają siedzibę we Francji i/lub na terenie Unii Europejskiej.
Nie będziemy przekazywać żadnych Państwa danych osobowych do krajów spoza EOG.
Witryna nie jest skierowana i nie oferuje Usług osobom poniżej 15 roku życia, a Spółka nie gromadzi świadomie danych osobowych od osób poniżej 15 roku życia lub ogólnie od osób niepełnoletnich.
Środki bezpieczeństwa
Spółka wdraża wszelkie odpowiednie techniczne i organizacyjne środki bezpieczeństwa w celu zapewnienia poziomu bezpieczeństwa danych osobowych odpowiedniego do zagrożeń, a w szczególności w celu ochrony danych przed ich przypadkowym lub niezgodnym z prawem zniszczeniem, utratą, uszkodzeniem, ujawnieniem lub nieuprawnionym dostępem do nich.
Taki sam poziom ochrony jest umownie narzucony przez Spółkę wszystkim jej wykonawcom. Każdy pracownik Spółki, który w ramach swoich obowiązków może mieć dostęp do Państwa danych osobowych zobowiązuje się do zachowania ich w ścisłej poufności.
Jakie są Państwa prawa dotyczące Państwa danych osobowych?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami użytkownik, w zależności od sytuacji, ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia i wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie. Użytkownik ma również możliwość przesłania nam swoich wytycznych w celu uporządkowania dalszych działań dotyczących jego danych (zachowanie, usunięcie, przekazanie stronie trzeciej itp.) w przypadku śmierci. Możecie Państwo skorzystać z tych praw, pisząc na następujący adres e-mail: dpo@monnoyeur.com.
Państwa Sprzeciw może jednak, w praktyce i w zależności od przypadku, mieć wpływ lub uniemożliwić uwzględnienie Państwa wniosku o udzielenie informacji, rejestrację lub korzystanie z Usług oferowanych w Witrynie.
Użytkownik ma również prawo do odwołania się do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa- w przypadku naruszenia przepisów mających zastosowanie do ochrony danych osobowych, w szczególności Europejskiego Rozporządzenia nr 2016-679, Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych (RODO) obowiązującego od 25 maja 2018 r.
Zmiany i aktualizacje
Regularnie aktualizujemy naszą Politykę Danych Osobowych i będziemy publikować wszelkie aktualizacje w Witrynie.
Inspektor Ochrony Danych
Spółka wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym można się kontaktować w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz w celu skorzystania z przysługujących Państwu praw.
Dane kontaktowe IOD: Nicolas Shah – Dyrektor ds. Audytu i Compliance Grupy Monnoyeur – 117, rue Charles Michels BP 169 – 93208 Saint-Denis Cedex 01.