REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUGI TELEFONICZNEGO WSPARCIA SERWISOWEGO SITECH POLAND SP. Z O.O.
obowiązujący od dnia 01.11.2025
I. INFORMACJE O SPÓŁCE, DANE KONTAKTOWE
- SITECH POLAND SP. Z O.O. z siedzibą w Krakowie, ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000488712, NIP:6793095948, REGON: 122971723, kapitał zakładowy 1 000 000 PLN, dalej „Usługodawca”.
- Kontakt z Usługodawcą jest możliwy telefonicznie, pod numerem telefonu: +48 12 354 19 19 oraz elektronicznie pod adresem: support@sitech-poland.pl. Nasi konsultanci są dostępni dla Klientów w Dni Robocze, w godzinach 8:00-16:00.
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania przez Klienta z Usługi telefonicznego wsparcia technicznego.
- Usługa może być świadczona wyłącznie na rzecz Klientów będących przedsiębiorcami w rozumieniu przepisów ustawy – Prawo przedsiębiorców i będących jednocześnie w posiadaniu urządzeń marki Trimble – zarówno objętych gwarancją, jak i takich, co do których upłynął okres gwarancji.
III. SŁOWNICZEK
- Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:
a) Klient – osoba fizyczna posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych i ukończone 18 lat, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, posiadająca zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych, która dokonuje zamówienia Usługi za pośrednictwem dedykowanego numeru telefonu;
b) Usługodawca – Sitech Poland sp. z o.o.
c) Strona lub Strony – Usługodawca lub Klient albo oba te podmioty łącznie, w zależności od kontekstu;
d) Dni Robocze – dni od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00-16:00
e) Usługa – działanie Usługodawcy polegające na oferowaniu Klientom wsparcia technicznego, w szczególności:
- diagnozowanie usterki,
- aktualizacja i kalibracja systemu,
- konfiguracja systemu,
- pomoc w imporcie projektu,
- zdalna pomoc w usuwaniu usterek systemu,
- konfiguracja poprawek internetowych i radiowych,
- pomoc w obsłudze systemu.
IV. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUGI
- W celu umożliwienia Usługodawcy realizacji Usługi, Klient musi spełnić następujące wymagania:
a) posiadać telefon z dostępem do sieci telekomunikacyjnej, umożliwiający wykonywanie połączeń telefonicznych;
b) wykonać połączenie telefoniczne na numer: +48 12 354 19 30
c) wskazać wymagane przez Usługodawcę dane osobowe oraz wyrazić zgodę na ich przetwarzanie w celach niezbędnych do realizacji Usługi i nagrywanie rozmowy telefonicznej;
d) w trakcie rozmowy telefonicznej opisać zaistniały problem techniczny;
e) zaakceptować wstępną wycenę Usługi podaną przez konsultanta w trakcie rozmowy telefonicznej. Koszt Usługi wynosi 360 PLN netto za każdą rozpoczętą roboczogodzinę.
2. Termin realizacji Usługi jest każdorazowo ustalany przez Strony.
3. Dla uniknięcia wątpliwości, Strony przyjmują, że osoba wykonująca połączenie telefoniczne w imieniu Klienta jest umocowana do zaciągania zobowiązań w imieniu Klienta.
V. REKLAMACJE I GWARANCJE
- Klient jest uprawniony do składania reklamacji co do świadczonych Usług w formie mailowej, na adres: support@stech-poland.pl. Reklamacje będą rozpoznawane przez Usługodawcę w terminie 14 dni od ich otrzymania, a w przypadku spraw szczególnie złożonych w terminie określonym za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w zgłoszeniu. O ich rezultacie Usługodawca niezwłocznie zawiadomi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
- Warunki ewentualnej gwarancji na zrealizowane Usługi będą każdorazowo ustalane przez Strony.
VI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Usługodawca. Dane kontaktowe Usługodawcy wskazane są na początku Regulaminu. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem: https://sitech-poland.pl/dane-osobowe/
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowego ograniczenia Klientom dostępu do Usługi, jak również do zaprzestania świadczenia Usługi bez podania przyczyny, z tym, że w takim przypadku dotychczas zlecone i przyjęte do realizacji Usługi zostaną zrealizowane.
- Klient, zlecając Usługę, akceptuje wszystkie punkty Regulaminu i zobowiązuje się ich ściśle przestrzegać.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie właściwe przepisy prawa obowiązujące na terytorium RP.
- Usługodawca nie stosuje kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
- Usługodawca oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.
- Regulamin udostępniany jest za pośrednictwem strony internetowej Usługodawcy, nieodpłatnie, w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści. Regulamin może zostać utrwalony, pozyskany i odtworzony poprzez jego wydrukowanie lub zapisanie go na odpowiednim nośniku danych.
- Spory związane z realizacją Usług, Strony poddadzą pod rozstrzygnięcie sądu właściwego dla siedziby Usługodawcy.